Beredskabsydelse til Støttesystemerne i Eksternt testmiljø
Navn
Beredskabsydelse til Støttesystemerne i Eksternt testmiljø
Kategori
Teknisk support
Kunderejsefase
Udvikling og test
Leverandør
KMD
Beskrivelse
Denne ydelse er rettet mod anvendere, der har behov for et teknisk beredskab hos Støttesystemernes leverandør(-er) i forbindelse med fx gennemførsel af implementering i Eksternt testmiljø for at sikre ekstra opmærksomhed i forbindelse med dennes opgaver i testmiljøet.
Supportydelsen giver bestiller mulighed for at bestille et teknisk beredskab i forbindelse med en bestillers planlagte:
- Hul igennem test
- Systemintegrationstest
- End to end test
I bestillingen angives hvilket Støttesystem(er), beredskabet ønskes for:
- Fælleskommunalt Klassifikationssystem
- Fælleskommunalt Organisationssystem
- Fælleskommunalt Sags-og Dokumentindeks
- Fælleskommunalt Ydelsesindeks
Forventet udbytte
Supportberedskabet bistår med eventuel fejlsøgning, fejlfinding og løsningsforslag.
Målgruppe
Anvendere, der har behov for et teknisk beredskab hos Støttesystemernes leverandør(-er) i forbindelse med fx gennemførsel af implementering i Eksternt testmiljø for at sikre ekstra opmærksomhed i forbindelse med dennes opgaver i testmiljøet.
Vilkår
Ydelsen tilbydes som telefonisk kontakt til en tekniker, som er til rådighed i beredskabsperioden, og er klar til at blive kontaktet og supportere bestillers idriftsættelse. Kontakten initieres af bestiller.
Beredskabets varighed specificeres ved bestilling og de nærmere konditioner afklares i samarbejde med beredskabet under bestillingen. Beredskabets varighed er dog minimum 3 timer og maksimum to uger.
Beredskabets rådighed er inden for normal dansk arbejdstid (hverdage 8:00 til 16:00). Skulle der være behov for et beredskab udenfor dette tidsrum, bestilles og prissættes dette særskilt.
Eventuelle fejl, der måtte blive identificeret i forbindelse med anvenders idriftsættelse rejses af bestiller via incidentprocessen, og registreres ikke af det tekniske beredskab.
Forudsætninger
Supportberedskabet har inden beredskabsperiodens start modtaget relevant dokumentation herunder specificerede detaljer vedrørende det pågældende it-system, samt liste over integrationer som løsningen inkluderer, således at beredskabet er orienteret om og har overblik over bestillers løsning og opsætning inden beredskabsperioden starter.
Reaktionstid
5 arbejdsdage
Leveringstid
Aftales individuelt
Prismodel
Time & Material
Enheder
Minimum tre timer
Enhedspris
1.500 kr.
Relaterede supportydelser
Selvstændig ydelse