Bestilling af timepulje
Navn
Bestilling af timepulje
Kategori
Teknisk support
Kunderejsefase
Alle
Leverandør
IBM
Beskrivelse
Supportydelsen giver bestiller mulighed for at bestille en timepulje til brug for hjælp til at løse en specifik opgave, eller som deltager i en workshop med bestiller.
Ydelsen giver fx mulighed for (men er ikke begrænset til):
- At bestille en workshop med en tekniker
- At bestille et review af en drejebog, m.m.
Forventet udbytte
At bestiller bliver hjulpet hen imod at være i stand til at anvende løsningen som den udbydes af serviceplatformen og / eller støttesystemerne
Målgruppe
Denne ydelse er rettet mod en anvender der har behov for assistance fra serviceplatformens leverandør(-er) i forbindelse med opgaver i ekstern test miljø eller i produktion
Vilkår
Ydelsen tilbydes enten som en pulje af maksimalt 30 timer der afholdes en som et Face-to Face møde, en telefonisk samtale, et Skype møde eller en mail korrespondance med en tekniker. Såfremt der er tale om bestilling af en leverance, aftales formen i forbindelse med bestillingen.
BEMÆRK: Hvis der vælges Face-to-Face møde, som type af leverancen, skal der tillægges enheder for rejsetid og eventuelle rejseudgifter.
Forudsætninger
Ydelsen forudsætter en tydelig beskrivelse af formålet med bestillingen, en beskrivelse af bestillers forventning til supporteren, og emnet såfremt der er tale om en egentlig workshop.
Reaktionstid
5 arbejdsdage
Leveringstid
Aftales individuelt
Prismodel
Time & Material
Enheder
1-30
Enhedspris
1.328 kr.
Relaterede supportydelser
Selvstændig ydelse