Hjælp til specifik integration HIT, SIT eller End-to-End test
Navn
Hjælp til specifik integration HIT, SIT eller End-to-End test
Kategori
Teknisk support
Kunderejsefase
Udvikling og test
Leverandør
IBM
Beskrivelse
Supportydelsen giver bestiller mulighed for at bestille hjælp til at gennemføre en specifik integration, en HIT test, en SIT test eller en End-To-End test.
Ydelsen giver mulighed for:
- Hjælp til fejlsøgning i forbindelse med hul-igennem-test (HIT) for en eller flere specifikke integrationer
- Hjælp til bestillers systemintegrationstest (SIT) for en eller flere specifikke integrationer
- Hjælp til fejlsøgning i forbindelse med bestillers systemintegrationstest (SIT) for en eller flere specifikke integrationer
- Hjælp til bestillers end-to-end test
- Hjælp til fejlsøgning i forbindelse med bestillers end-to-end test
Forventet udbytte
At bestiller bliver hjulpet hen imod at være i stand til at anvende den specifikke integration, som den udbydes på Serviceplatformen
Målgruppe
Denne ydelse er rettet mod arkitekt og udvikler hos en anvender, der skal i gang med eller er løbet ind i problemer med brugen af en specifik integration i ekstern test
Vilkår
Ydelsen tilbydes enten som et Face-to Face møde, en telefonisk samtale, et Skype-møde med en tekniker eller en mail korrespondance.
Ydelsen er begrænset til hjælp vedr. Serviceplatformen, og omfatter ikke hjælp i forbindelse med direkte integrationer til Støttesystemerne uden om Serviceplatformen.
BEMÆRK: Hvis der vælges Face-to-Face møde, som type af leverancen, skal der tillægges enheder for rejsetid og eventuelle rejseudgifter.
Forudsætninger
Ydelsen forudsætter for så vidt muligt UUID på service, aftale(r), it system(er) og kommune(r). Med integrationstest forudsættes det at evt. 3. part har mulighed for at stille testintegration til rådighed.
Reaktionstid
5 arbejdsdage
Leveringstid
5 arbejdsdage
Prismodel
Time & Material
Enheder
7-10
Enhedspris
1.328 kr.
Relaterede supportydelser
Selvstændig ydelse