Sletning af data i Organisation
Navn
Sletning af data i Organisation
Kategori
Teknisk support
Kunderejsefase
Alle
Leverandør
KMD
Beskrivelse
Supportydelsen giver anvendere mulighed for at bestille sletning af alle eller dele af de data kommunen har registreret i Støttesystemet Organisation.
Når sletning er kørt, kontrollerer KMD, at denne er gennemført som forventet og anmoder bestiller om at teste, at dataindholdet i Organisation herefter er korrekt og tilgængeligt.
Når bestiller har meldt positivt tilbage, lukkes bestillingen.
Forventet udbytte
At bestilleren bliver hjulpet med at slette data i Organisation efter anmodning.
Målgruppe
Ydelsen er målrettet anvender som har behov for at slette data i Organisation
Vilkår
Ydelsen dækker sletning af data både i ekstern test og i produktion og kan bestilles direkte hos KMD (sts-support@kmd.dk).
Når KMD har visiteret sagen og sikret at alle oplysninger er modtaget, meldes endelig dato for sletning tilbage til bestiller.
Bestillingen er bindende. Skulle aflysning af opgaven dog blive nødvendig, vil der bliver opkrævet for allerede udført arbejde.
Forudsætninger
I forbindelse med bestilling til sts-support@kmd.dk angives:
- Hvilke data skal slettes?
- Hvis kun enkeltdata skal slettes, skal det pågældende data være vel defineret (eksempel: UUID på de objekter der skal slettes)
- Hvilket miljø skal data slettes i (test eller produktion)?
- Skal myndighedens organisatoriske rod-enhed genindlæses (ja/Nej)?
- Kontaktperson (Navn, mail og telefonnummer)
- Ønske om dato for sletning
Reaktionstid
2 arbejdsdage fra modtagelse af anmodning
Leveringstid
Aftales individuelt dog maksimalt 5 arbejdsdage
Prismodel
Fastpris
Enheder
1
Enhedspris
10.625 kr.
Relaterede supportydelser
Selvstændig ydelse