Bestilling af hjælp til teknisk afprøvning
Navn
Bestilling af hjælp til teknisk afprøvning
Kategori
Teknisk afprøvning
Kunderejsefase
Udvikling og test
Leverandør
KOMBIT
Beskrivelse
Ydelsen hjælp til teknisk afprøvning, kan være i form af:
- hjælp til gennemførsel af HIT (Hul-Igennem-Test)
- hjælp til gennemførsel af SIT (System-IntegrationTest)
Forventet udbytte
Afhængig af opgaven.
Målgruppe
Anvendere af infrastrukturen, der har et behov for at få testet en service, som de udstiller i forbindelse med integration med den fælleskommunale infrastrukturen.
Vilkår
Bestilleren er ansvarlig for at planlægge og styre testforløbet, inklusiv at definere testcase og de nødvendige testdata.
Til de integrationer, hvor der findes test-eksempler eller compliance tests, kan disse med fordel bruges som udgangspunkt.
TA (Teknisk afprøvning) i KOMBIT udfører de aftalte testkald (testcases).
Forudsætninger
Blanketten "KDI-TA – Ydelses Anmodning om hjælp til Teknisk Afprøvning" skal udfyldes og vedhæftes bestillingen.
Reaktionstid
10 arbejdsdage
Leveringstid
Aftales individuelt
Prismodel
Time & Material
Enheder
Aftales
Enhedspris
1.175 kr.
Relaterede supportydelser
Bestilling af servicevirtualisering
Bestilling af testdata opdatering på servicevirtualisering